3 Mart 2009 Salı

...........

Gülümsüyorum,
Anlamsızca, nedenini bilmeden yapıyorum bunu,
Ve düşünüyorum,
Gülümserken neden düşündüğümü..
Oysa ağlarken de düşünür ya insan?
Olsun, bilmesem de bu böyle..

Buruşturdum paketini sigaranın ve yenisini açtım,
Gözlerim dört dönüyor odanın içinde,
Yeni bişeyler arıyorum hayatımda olmayan,
Göremiyorum,
Üzülüyorum,
Üzülürken o an gülümsediğimi hatırlıyorum,
Ve öğreniyorum,
Gülerken de üzülürmüş insan..

Kıskanıyorum mesela,
Çevremdekileri kıskanıyorum istemeden..
Eksiklikleri saymaya çalışıyorum hayatımda,
Ben neden onlar gibi olamıyorum?
Sempatik tavırlar sergileyemiyorum yalandan?
İşime gelmeyince,
Saldıramıyorum?
Ben sevmediğimi,
Sevmiyorum..!

Sinsi olmaktansa toplu oturumlarda,
Sessiz bir yalnızlığı tercih ediyorum..
Hatir,gönül olsun diye söylenmiş sözleri dinlemiyorum,
Aklıma geliyor arkamdan çevrilen türlü türlü teraneler,
Saatime bakıp,
Kalkıyorum..

Börtü böcek sesleri daha samimi geliyor bana,
En azından avazları çıktıkça bağırıyorlar,
Ne söylediklerini anlamasam da,
Hepsini lehime algılayıp,
Üşenmeden cevap veriyorum..
Ve hepsine çok teşekkür ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder